وبلاگ کسروی (یه یاد یعقوب مهرنهاد)

دسامبر 7, 2008

اینجا بالاترین. لطفا با وضو وارد شوید

Filed under: Uncategorized — kasravi @ 8:17 ب.ظ.
5 دیدگاه »

  1. بعضی وقتها تعجب میکنم از این همه ندیدن یا دیدن و به روی خود نیاوردن و بعضی وقتها فکر میکنم و میرسم به کودکی بمبارن شده ی بچه های ایران تزرق باورهای دینی در خانه در مدرسه در جامعه،تصور میکنم وقتی به دنیا امدم در گوش من اذان گفته اند چند روز بعد برایم یک اسم عربی یافتند و در گور هم که میروم باز هم عربی و اسلام دست ازسرم برنمیدارد هر چند ایستاده م این آخری رو مانع شوم،خلاصه تغییر کردیم و خیلی ها هم بعد از ما تغییر خواهند کرد خیلی به این تغییر بدبین نیستم حتی خوشبینم

    دیدگاه توسط بارباپاپا — دسامبر 8, 2008 @ 12:11 ق.ظ. | پاسخ

  2. جالب بود دوست عزیز، گویا ناچارا باید این جمله بی رحمانه «هر ملتی لیاقت حکومتش رو دارد» را باور کنیم. موفق باشید

    دیدگاه توسط فرنگی — دسامبر 8, 2008 @ 1:47 ق.ظ. | پاسخ

  3. سلام دوست عزیز،من بیش از یک ساله (از شروع سهمیه بندی بنزین!) که دارم میام بالاترین، ولی هیچ وقت عضو نشدم. می تونین منو دعوت کنین؟ آخه خیلی از بحث ها هست که من اعصابم به هم میریزه که نمی تونم نظر بدم! D:موفق باشید…iranian_boy_1000@yahoo.com

    دیدگاه توسط سعید — دسامبر 8, 2008 @ 10:02 ق.ظ. | پاسخ

  4. آی گفتی…منم میخوام عضو شم اگه یک نفر لطف کنه منم برام دعوت نامه بفرسته ممنونش میشممطالب وبلاگت خیلی عالی هست..ممنونsaman4572@yahoo.in

    دیدگاه توسط سامان — دسامبر 8, 2008 @ 6:13 ب.ظ. | پاسخ

  5. اول که واقعا این مملکت درست شدنی نخواهد بود دوما منم دعوت نامه میخوام یگ نر به ما هم بده :reza43144@yahoo.comخیلی تعریف بالاترین را شنیده بودم

    دیدگاه توسط رضا رزوان — دسامبر 8, 2008 @ 6:16 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

