وبلاگ کسروی (یه یاد یعقوب مهرنهاد)

مه 4, 2009

درددل یک کاربر حساب بسته!

Filed under: Uncategorized — kasravi @ 8:20 ب.ظ.

بالاترین این روزا کمی رمانتیک شده / مدیریت
اونجا  تمام روباتیک شده

صبح پا میشی میبینی حسابت ای وای بسته اس/ میگن
مدیر شاکی این روزا خیلی خسته اس

با اونکه رفته رضا، از این ولایت یه ماه/ شده
ریاست اون مشابه رضا شاه

روبات عزیز! جانم! حسابم رو زود نبند / کاربر
خندون! اینقدر به این شرایط نخند

از دار دنیا فقط همین حساب رو داشتم / یه چندتا
سی دی فیلم، این چند کتاب رو داشتم

با اینترنتِ هندلی بزور لاگین می کردم / واسه
یه لینکِ عالی، همش کمین میکردم

بالاترین واسه من عین خونه مادر زن بود / زیاد
نمی مونم ولی ترکش موجب غم بود

من آدم مهمی تو زندگی ام نبودم / از زور چوب
دنیا مثل رنگت کبودم

تو بالاترین اما اوضاعم کمی ردیف بود /  لینکام همه مثبت خور، کامنتام با تعریف بود

تو عالم واقعی همه واق واق می کردن / تو
بالاترین ولی لینکام رو داغ می کردن

همه دکتر مهندس، همه باکلاس بودن / اهل دیار
فرنگ، کلا خیلی خاص بودن

دور و ورم اینجا بیشترِ آدما خنگ اند / دلم خوش
بود که اونجا دوستام اهل فرنگ اند

ایرج اگه زنده بود، کاربر اونجا میشد / اخمهای
بالابازا با کامنت هاش وا میشد

عبید کل کلی با هادی صداقت میکرد / صادق هدایت
شاید گاهی حماقت میکرد

از دهنم در رفت و به یکی من فحش دادم / زیاد
پررویی میکرد با بچه ها لوش دادم

فحش نمیدم دیگه من بجز به روح آخوند / آخه این
فحش ها رو فقط میشه اونجا خوند

حسابم رو تو بستی، نشون دادی بهم شست! /
انگشتای دیگه ای هم آخه داره اون دست؟

روبات جونم، حافظه ات پر از عدد رقمه / دل من
اما امروز شبیه یه مشت غمه

تو رو به جون عزیز! حسابم رو پس بده / تا مهدی
خان نیومد، آشتی! بیا دس بده

3 دیدگاه »

  1. خیلی زیبا بود. آفرین.فحش نمیدم دیگه من بجز به روح آخوند / آخه این فحش ها رو فقط میشه اونجا خوندمن حاضرم حساب کاربریم رو بدم، شما دوباره بیای فعالیت کنی! به شرط اینکه دیگه فحش ندی الا به همونی که خودت گفتی!

    پاسخ:
    ممنونالبته حساب من در بالاترین بسته نشده است 🙂

    دیدگاه توسط حامد — مه 5, 2009 @ 2:50 ق.ظ. | پاسخ

  2. درود بر شماعالی بود قربان شوخی :وقتی مطلب رو میخوندم توی ذهنم میدیدم که چندتا از این جوانکهای موج نو که موهاشون سیخ سیخ وایستاده با لباسهای عجیب وایستادند و هی  حرکات عجیب میکنند  (مثل رپرها)جدی :اما این درد دل حساب بسته ها بود حالا ببنید ماها که تو ف+ ی+ ل+…ر گیر کردیم چه عذابی میکشیم. بازهم اونا دلشون خوشه که یه روزی حسابشون باز میشه اما ما ها فقط نونمونو به دود این کباب میکشیم و حسرت میخوریم مرسی از مطلب زیباارادت albaloo

    پاسخ:
    ارادت متقابل دوست عزیزدر مورد ف ی ل ت رینگ هم چه بگویم که خودم هم دچارشم 😦

    دیدگاه توسط albaloo — مه 9, 2009 @ 2:24 ب.ظ. | پاسخ

  3. aziz in shero khodet gofti? nemidunam vali age khodet gofti kheily kar dorostia, ebrahim nabavi i chizi mishi,damet garm

    پاسخ:
    ممنون از لطفتشعر سروده خودم است ولی برای ابراهیم نبوی شدن کمی دیر است 🙂

    دیدگاه توسط amti — مه 10, 2009 @ 12:51 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

